ارتعاش الکترونیک آروج

ارتعاش الکترونیک آروج

معرفی غرفه

شرکت ارتعاش الکترونیک آروج با مسئولیت محدود در خرداد ماه سال  1395 با کد ثبتی 11192 در محل ثبت بندر بوشهر تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود با پروژه مکانیاب آکوستیک لوله های پلی اتیلن گاز شهری آغاز کرد.
همچتین در تاریخ اردیبهشت ماه 1399 به عنوان شرکت دانش‌بنیان بر روی محصول مکانیاب اکوستیک لوله های پلی اتیلن گاز شهری تایید گردید.

زمینه فعالیت شرکت:

  • طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی
  • سیستم های هوشمند
  • رباتیک و سرگرمی
  • پردازش تصویر
  • پردازش صوت
  • برنامه نویسی
  • آموزش
دسته بندی : 1- شرکت ها
گالری غرفه
محصولات
مکانیاب اکوستیک لوله های پلی اتیلن گاز شهری برای مسیریابی لوله های گاز روش های متعددی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبي دارند. انجام دادن این عمل با مشکلاتی از جمله خطای ناشی از انشعابات، زمان بر بودن مسیر تحت آزمایش و نیاز به قطع گاز منطقه تحت آزمایش روبرو می‌باشد. یکی از روش های مسیریابی لوله های پلی اتیلن گاز شهری استفاده از روش آکوستیک می باشد. بر مبناي اين روش دستگاه مکانياب لوله هاي پلي اتيلن گاز شهري طراحي، ساخته و تست شده است.
دیجیتایزر 24 بیتی ديجيتايزر (Digitizer) نام دستگاهي است كه براي تبديل امواج آنالوگ به امواج ديحيتال به كار مي رود. این دستگاه قابلیت اتصال به انواع سنسور های لرزه نگاری و شتاب سنج ها را دارا می باشد. در واقع ديجيتايزر يك ورودي است از طريق آن نقشه‌ها و شكل‌هاي لرزه نگاري به رايانه وارد مي شود. این دستگاه با اتصال به انواع سنسور های لرزه نگاری و شتاب سنج ها جهت مطالعات ژئوفیزیک لرزه ای و شتاب نگاری استفاده می شود.
ربات های برنامه پذیر شش پا یكی از بهترین انتخاب‌ها برای کودکان، نوجوانان و افراد علاقمند اسباب‌بازی‌های رباتیك است كه در كنار سرگرم كردن افراد می‌توانند آنها را با مفاهیم پایه علوم جدید مثل الكترونیك و رباتیك هم آشنا كنند.
سامانه رادار موج ساحلی سیستم رادار موج ساحلی از سه بخش آنتن (به همراه فرستنده و گيرنده)، پردازنده ها و شبکه بین پردازنده ها (سرورها) تشکیل شده است. این سه بخش در ارتباط با یکدیگر امواج برگشتي از دریا را دریافت کرده و آماده تحویل اطلاعات سرعت، جهت و ارتفاع موج به کاربر نهایی می نمایند. داده های فوق می توانند ورودی برای کاربردهای مختلف باشند که توسط سازمان هواشناسی و همچنین بخش خصوصی می توانند ارایه شوند. نمونه ای از این
سیستم پایش هوشمند ساختمان این سیستم جهت حفاظت ساختمان در برابر سرقت، ورود غیر مجاز، باز شدن درب و پنجره، شکستن شیشه، حریق، انتشار گاز، نشت آب و .... استفاده می گردد. در این سیستم کنترل تجهیزات و لوازم برقی از راه دور و نزدیک بوسیله موبایل و ریموت صورت می پذیرد.
آدرس غرفه

بوشهر - بلوار دانشگاه - پردیس فناوری - مجتمع فناوری مروارید - طبقه همکف - شرکت ارتعاش الکترونیک آروج

نقشه این غرفه ثبت نشده است.