شرکت پترو توسعه رانا انرژی

شرکت پترو توسعه رانا انرژی

معرفی غرفه

شرکت رانا انرژی، یک واحد فناور عضو پارک علم و فناوری است که با تمرکز بر انتقال و توسعه فناوری های روز دنیا و بهره گیری از تیم فنی و بازرگانی با تجربه و توانمند و سابقه 12 ساله، توانسته است نقش بسزایی در حد توان، در راستای توسعه فناوری و اجرای پروژه های کشور ایفا نماید. این شرکت با توجه به گستردگی فعالیت های انجام شده، دارای دفاتر در کشورهای ایران، امارات متحده عربی، چین و ترکیه می باشد.

تمرکز واحد بازرگانی شرکت رانا انرژی بر ارائه محصولات با فناوری های روز و با کیفیت دنیا بوده است. در این راستا این شرکت با ارائه محصولات متنوع و منحصر به فرد توانسته است نقش قابل توجهی در بازارهای هدف کسب نماید.

دسته بندی : 1- شرکت ها
گالری غرفه
محصولات
1.محلول ضدعفونی کننده Castle ضدعفونی کننده Castle، یک محلول شستشو دهنده و ضدعفونی کننده با بهره گیری از فناوری نانو است که قابلیت های ویژه ای دارد. این محصول برای نظافت و ضدعفونی نمودن سطوح و از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و قارچ های روی سطوح از جمله پوست، حیوانات خانگی و محیط، و با داشتن ویژگی های خاص زیر، منحصر به فرد است.
2.کاتالیست سوخت و هوا (Greentech) این ابزار، با بهره گیری از فناوری نانو و کاربردهای اثبات شده، مناسب برای انواع موتورهای بنزینی و دیزلی
3.کاهنده مصرف گاز (Mou-Sen S.E.C.C.) این ابزار که با آخرین فناوری های روز ساخته شده است ضمن کاهش مصرف سوخت به دلیل عملکرد آن تا 30 درصد، موجب احتراق کامل گاز و جلوگیری از آلودگی محیط زیست می گردد.
4.سیستم بسته بندی و عایق آنپاک فناوری آنپاک، یک روش سریع برای بسته بندی، عایق نمودن و حفاظت اقلام و اجناس خانگی، صنعتی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و ... برای حمل و نقل و نگهداری است.
5.فناوری آتش نشانی این فناوری با بهره گیری از فرمولاسیون جدید توانسته است چندین برابر کف های آتش نشانی متداول، مزیت خاموش کنندگی و مهار آتش را داشته باشد.
6.رادیاتورهای الکتریکی و آبی انواع رادیاتورهای الکتریکی و آبی متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی منازل، محل کار، و دیگر محیط های کاری، ورزشی، بیمارستانی و ... . قابل طراحی و امکان چاپ/درج تصاویر مورد دلخواه مشتری روی آن وچود دارد.
7.سنگ های شب تاب سنگ های شب تاب با رنگ های متنوع و سایزهای متفاوت مناسب برای استفاده در هر مکانی که مشتری تصور آن را داشته باشد.
8.سنگ فرش سنگ فرش های رنگی ویژه ای که برای اهداف مد نظر طراحی و تولید شده اند و امکان عبور آب را دارند. یکی از عناصر مهم در طراحی و اجرای فضای سبز و دیگر فضاهای خانگی و شهری، سنگ و شن های رنگی است که از مزایای مهم آن ها، قابلیت طراحی متنوع فضای سبز، با توجه به تنوع رنگ و بافت آن ها می باشد.
9.رنگ های پوششی تزئینی با ویژگی های خاص این رنگ ها که با مشخصات و فرمولاسیون خاص با بکارگیری فناوری نانو ساخته شده اند مصارف خانگی، صنعتی و پزشکی فراوان دارند و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول، بسیار مقاوم است، شکل سطح را می گیرد، و برای سطوح بتن، فولاد، چوب، فلز، پلاستیک، قیر، شیشه و ورق های خاص، کاشی، ژئو نساجی، انواع پارچه، پلی اورتان و ... قابل اجرا می باشد.
10.دستگاه تولید آب از هوا این دستگاه خاص، هرجا که الکترسیته باشد تولید آب سالم و قابل آشامیدن می نماید. این دستگاه بصورت ثابت و قابل حمل در دسترس است.
11.تجهیزات امداد و نجات این محصول جهت کار در ارتفاع و همچنین امداد و نجات در سوانح، آتش سوزی، حوادث ناگهانی و غیر مترقبه در ساختمان ها و اماکن دارای ارتفاع بالا طراحی و ساخته شده است.
آدرس غرفه

پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر

نقشه این غرفه ثبت نشده است.